Flytt av reception och invigning av våra nya lokaler
Varmt välkomna till våra nya utökade lokaler
Från och med tisdag 19 maj välkomnas du av våra trevliga sekreterare i vår nya reception på plan 2. Den officiella invigningen äger rum torsdagen den 21 maj, men vi smygstartar redan nu och ser fram emot att ta emot våra patienter i de nya lokalerna.
Bakgrunden till utökningen är att vår verksamhet växer och att vi vill kunna ta emot våra patienter på bästa möjliga sätt. Genom att utöka till två våningsplan har vi skapat en ännu bättre miljö för både mottagning och behandling, med förbättrade möjligheter att möta framtidens behov.
I samband med detta vill vi gärna fira tillsammans med er och bjuder därför in till öppet hus och invigning. Varmt välkommen att ta del av våra nya lokaler och fira denna milstolpe tillsammans med oss! ✨
Datum: 21 maj
Tid: 15.00–17.00
Program för dagen
✂️ Bandklippning
🥂 Bubbel och lättare tilltugg
💧 De första 30 besökarna får en vattenflaska
Vi hoppas att ni vill komma förbi, kika på våra nya lokaler och träffa oss i en lite festligare miljö!
Så här går ett besök till
• Alla patienter checkar in i receptionen på plan 2
• Därefter tar ni trappen eller hissen ner till vårt vanliga väntrum
• Berörd personal hämtar dig i väntrummet inför ditt besök
Det kommer att finnas tydlig skyltning mellan reception och väntrum för att göra det enkelt att hitta rätt.
Vid den nya entrén finns även fem nya parkeringsplatser. Den nya entrén kommer också att underlätta för många av våra patienter som idag upplever att backen ner till den nuvarande entrén kan vara svår att ta sig fram i under vissa årstider. Vi hoppas att detta ska göra besöken både tryggare och mer tillgängliga för alla.
Vi ser fram emot att få välkomna er till våra nya lokaler och fortsätta ta hand om er i en ännu bättre miljö.
Varmt välkomna